Rok szkolny 2014/2015

Zakończenie roku szkolnego w klasach 0-III

30 maja 2015 roku o godzinie 9.00 po raz ostatni zadźwięczał dzwonek dla uczniów klas 0 - III. Na sali gimnastycznej nastąpiło uroczyste zakończenie roku szkolnego 2014/2015. Po odśpiewaniu hymnu państwowego głos zabrał dyrektor szkoły pan Jan Kuciapski, który poinformował między innymi o licznych sukcesach uczniów naszej... czytaj dalej »

Zakończenie roku szkolnego klas IV-VI

Ze względu na termomodernizację szkoły rok szkolny 2014/2015 zakończyliśmy 29 maja. Uroczystość rozpoczęła się odśpiewaniem hymnu państwowego i hymnu szkoły oraz przekazaniem sztandaru SP 1 młodszym kolegom przez uczniów klas szóstych. Następnie głos zabrał dyrektor szkoły- Jan Kuciapski. Poinformował o bardzo dobrym wyniku... czytaj dalej »

Największy zbieracz baterii

W maju br. został podsumowany szkolny konkurs „Na największego zbieracza baterii”. Udział w konkursie mogli wziąć wszyscy uczniowie zaangażowani w zbiórkę odpadów niebezpiecznych. W tym roku szkolnym mieliśmy dwóch największych zbieraczy. Tytuł największego zbieracza zużytych baterii w klasach IV - VI... czytaj dalej »

Niezwykła podróż w czasie

W dniu 25 maja klasy 0a i 0b wraz ze swoimi rodzicami i nauczycielami wyruszyły w niezwykłą podróż do czasów prehistorycznych do krainy dinozaurów. Uczniowie uczestniczyli w wycieczce do „Parku Jurajskiego” w Bałtowie. Po szczęśliwym dojechaniu do celu, wszystkich wycieczkowiczów powitała pani... czytaj dalej »

"Ja i moja rodzina na wakacjach"

W maju Rzecznik Praw Ucznia pani Agnieszka Krupa zorganizowała szkolny konkurs plastyczny pt.: „Ja i moja rodzina na wakacjach”. Uczniowie klas IV - VI mieli za zadanie wykonać pracę plastyczną w formacie A3 techniką dowolną.  Spośród wszystkich prac jury w składzie: Barbara  Wrzosowska – nauczyciel plastyki... czytaj dalej »

Nasza wycieczka

Dnia 25 maja 2015 roku wraz z klasą IIIb pojechaliśmy na wycieczkę. Najpierw zwiedzaliśmy Muzeum Zegarów im.Przypkowskich w Jędrzejowie. Następnie zobaczyliśmy średniowieczną osadę. Przewodnik opowiedział nam wszystko o życiu ludzi w tamtych czasach. Poszliśmy na pasaż handlowy, gdzie można było kupić pamiątki. Następnym celem... czytaj dalej »

Bal szóstoklasistów

Dnia 22.05.2015 odbył się w naszej szkole bal szóstoklasistów. Na uroczystości obecnych było wielu rodziców oraz nauczycieli a także dyrekcja szkoły.  Punktualnie o godzinie 17:00, po krótkim przemówieniu pana dyrektora szkoły, Jana Kuciapskiego, uczniowie klas szóstych, zgodnie z tradycją szkoły... czytaj dalej »

"Tydzień z nauką"

W ramach realizowanego w szkole programu Szkoła Odkrywców Talentów od 18 maja br. trwał w naszej szkole „Tydzień z nauką”. czytaj dalej »

"Poznajemy zawody" - podsumowanie

Uczniowie klas II a i II b podsumowali realizację programu „Poznajemy zawody”. Dzieci przygotowały krótkie sprawozdania z odbytych spotkań, w grupach opisywały i ilustrowały każdą z wizyt. Efektem tej grupowej pracy jest plakat, na którym stworzona została mapa naszych zawodowych wędrówek. Takie podsumowanie i... czytaj dalej »

Poetycki sukces

Klaudia Siwiec z klasy 6b zajęła I miejsce w kategorii Poezja w XI Międzyszkolnym Konkursie Poetycko-Plastycznym poświęconym osobie św. Jana Pawła II. Konkurs organizowany był  już po raz jedenasty przez Szkołę Podstawową nr 2 w Starachowicach. Opiekunką młodej poetki jest pani Klaudia Smyk. Gratulujemy! czytaj dalej »